Blog post

1 Ülke- 1 Hikaye- Ülkeler Arasında Geçen Yeni Yıl Tatilimiz ve Başımıza Gelenler

Tüm Hızıyla Başlayan Yeni Yıl Tatilimiz

Yaz tatilinden sonra en uzun tatil Christmas tatili bizim için, çünkü Efe’nin gittiği okul tatil tarihlerini o şekilde planlıyorlar. Bu tatilde de oldukça tedirgin, bolca umutlu şekilde tatilimizi planladık, inşallah bu sefer iptal etmek zorunda kalmayız diye umarak. Pandemi başladığından beri o kadar çok seyahatimizi iptal etmek zorunda kaldık ki, son ana kadar bu tatil ile ilgili hiç hayal kuramadık, korktuk. Peki bu korkular içerisinde rotamızı nasıl oluşturduk?

Uzun zamandır ziyaret etmek istediğimiz aile rotasını da ekledik programa, ah nasıl özledik dediğimiz ülkeyi de. Ortaya öyle karışık bir plan çıktı ki, anlatırken yorulduk, yaşarken ise hem eğlendik, hem özlem giderdik hem de yorulduk… Hazırsanız başlıyoruz…

Programın İlk Durağı; Türkiye

Aslında canımız ülkemiz programın ilk durağı fakat sadece aktarma için. Tabi 13 saatlik aktarma süresinde dışarı çıkıp aileyle kahvaltımızı da yaptık 🙂 Sonrasında hemen havaalanına döndük çünkü Amerika uçuşumuz bizi bekliyordu. Bu arada Amerika uçuş için PCR istiyordu, o işi Hollanda’da hallettik.

Programın İkinci Durağı; Washington DC

Uzun zamandır gitmek istediğimiz fakat pandemi sebebiyle Avrupa’dan turist kabul etmeyen Amerika bu kuralı değiştirir değiştirmez hayal kurmaya başlamıştık ve ilk fırsatta biletlerimizi aldık. Bu kadar ısrarcı olma sebebimiz Efe’nin kuzenlerinin orada yaşaması ve büyüdükçe özlem& ısrar ikilisinin daha da şiddetlenmesi.

İşte böyle, tamamen haklı sebeplerle tatilimizin ilk 6 gününü ailemiz ile geçirdik, hepimize öyle iyi geldi ki anlatamam. Washington’a bundan önce 3-4 kez gelmiştik ama tabi ki tüm turistik faaliyetleri tekrarladık, olmazsa olmazları yaptık, tüm bunların yanına ilk kez deneyimlediğimiz, tadı damağımızda kalan rotaları da ekledik.

Kışın tam göbeğinde olmamıza rağmen hava bize resmen kıyak yaptı ve güneşli fakat serin geçen Washington günlerini tamamladık ve bir sonraki rotamız için yollara düştük.

Programın Üçüncü Durağı; Panama

İşte kemiklerimiz ısındı diyeceğimiz noktadayız, canım Panama’da. Yaklaşık 3 sene evimiz olan bu güzel ülkeyi, canımız arkadaşlarımızı öyle özlemiştik ki, acaba tekrar yolumuz düşecek mi diye sürekli düşünürken kendimizi bu güzel, tropik ülkede bulduk.

Yeni yıla Karayip denizi kıyısında, yaklaşık 30 derecede girmek hem bedenimize hem de ruhumuza öyle iyi geldi ki. Tabi o an seyahat dönüşünde başımıza gelecekleri bilmiyorduk, meğerse kendimizi kaosa hazırlamışız, habersiz:)

Keyifle geçen San Blas ve Contadora Adaları turlarımızdan sonra Panama City’nin tarihi şehri Casco, keyifle vakit geçirdiğimiz Amador ve Avenida Balboa gibi noktalarda özlem giderdik, bol bol anı depoladık.

Ve maalesef hiç istemesekte bu güzel tropik ülkeden ayrılma zamanımız geldi, çattı. Hem derinlerde bir buruklukla hem de Türkiye’de sevdiklerimizde kavuşacak olmanın verdiği heyecanla 15 saatlik uçuşumuz için yola koyulduk.

Programın Son Durağı; Türkiye

Ve işte hikayenin başladığı yere geri döndük. Türkiye’de zamanımız kısıtlı fakat yapılacaklar listesi kabarık, tüm planlamayı çoktan yaptık bile 🙂

İşte böyle keyifle geçen seyahatin Türkiye bacağındaki 3. gününün sabahında her sabah yaptığım self testi tekrarladım ve maalesef Corona pozitif olduğumu anladım 🙁 İşte bundan sonrası tam bir kaos anı… Efe’nin okulu açılıyor, onlar negatif, kime bulaştırdım, onlar Hollanda’ya dönse ben karantinaya girsem, peki ya onlara da bulaştıysa vs. kafamızdaki onlarca soruyla kardeşimin evine geçtik ve ben karantinaya girdim. Tam 6 günümü bir odada tek başıma geçirdikten sonra maalesef kardeşim de dahil tüm aileye bulaştırdığımı farkettik ve Türkiye’deki karantina süremiz 2,5-3 haftalara uzadı.

Yaptırdığımız PCR testleri, ilaçlar ve diğer harcamalar derken, uzunca bir seyahatin verdiği harcamalar da yüklenince baktık ki paramızı bitirmişiz 🙂

Karantinada evden çıkamazken, oturduğumuz yerden bilgisayarımız ile Transfer Go sayesinde şip şak yaptık transferimizi. Elimizin kolumuzun böylesine bağlı olduğu bir anda, yıllardır muzdarip olduğumuz para transferi işini bu kadar sıkıntısız halletmek bizi öylesine rahatlattı ki bir kez daha iyi ki varsın Transfer Go dedik 🙂

TransferGO Hakkında…

TransferGo’yu dilerseniz iş, dilerseniz kişisel amaçlı kullanabilirsiniz. Bize kolaylık, karşı koyulamayacak fiyat avantajları ve güvenilir bir hizmet sunma sözü veriyorlar 🙂 İnternet üzerinden para transferleri için yapmanız gereken buraya tıklamak 🙂

Son güncelleme ile transfer yapacağınız kişinin banka bilgisini bilmiyorsanız işleminize alıcının telefon numarası ile devam edebilirsiniz. Transfer işlemini oldukça kısaltan bu uygulamanın detayları TransferGO sayfasında.

Bu paylaşımlar da ilginizi çekebilir...